Tjejkväll hos Cicci

Hej!

Precis kommit hem från en tjejkväll hos cicci, har haft en riktigt mysig och trevlig kväll! hon bjöd på tacos till middag och kladdkaka med jordgubbssås och vaniljglass till efterätt. riktigt gott!


HAHAHA trodde ni på det själva? skulle jag ätit det? nejnejnej, medans de andra tjejerna mumsade i sig detta goda, satt jag och slurkade i mig soppa=). stolt? ja, faktiskt riktigt stolt, var det jobbigt? Nej faktiskt inte ett dugg, tacosen ropade efter mig. men kladdkakan frästades inte ett dugg faktiskt. skönt!

Joel e här, han och martin har varit i garaget hela kvällen, men han vågar sig inte hem eftersom att lägenheten är fullproppad utav tjejer, så han följde med M hit istället!


Nu ska jag o Lexus sova, hon sitter och tittar på mig med stora trötta ögon, tror hon försöker pika! (hon vågar ju inte hoppa upp i sängen längre, någonting hon fått för sig, väldigt störigt på nätterna!!!)



puss o natti

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

trevlig helg!

2010-09-24 @ 10:54:40
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0