Söndag

Idag är det dags att rösta, vad ska man rösta på?? har ni röstat?

Har precis varit en långrunda på Sibbarp med Sofie och småtjejerna, är alltid lika kul att träffas, och när hundarna träffas, de leker verkligen skitfint de två, även om det kan bli lite väl busigt ibland!.

Stanly och Martin håller på att sätta upp gardinstängerna, Jippie=)...

Snart ska vi bort till mina föräldrar och käka, fast innan dess ska vi som sagt rösta.

Tror verkligen att xtravaganza är något som passar min kropp perfekt, jag får i mig alla de näringsämnena som min kropp behöver och jag känner mig inte så tunga i kroppen som jag gjort ett tag. dock är jag inne i en svacka och tycker verkligen shaken är riktigt läbbiga, så har bestämt mig för att äta upp de shaken jag har och sedan äta soppa 2 ggr/dag och shake endast till frukost (känns lite fel att äta soppa till frukost kan jag tycka).


Folk har nog märk på hela mitt sätta att skriva, hur jag är och allt jag att känner mig betydligt piggare. jag vaknade visserligen sent idag, men det första jag gjorde var att städa badrummet, sen frukost, efter det långrunda med Lex, jag har en helt annan ork till att göra saker, det är en underbar känsla.


Nu ska jag äta soppa=)


Kramar 



Kommentarer
Postat av: Annelie

Underbart Maja!!

2010-09-19 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0