Överraskningen

Hej vänner.

Är skittrött så skriver bara lite snabbt;

Överraskningen var 30 min heltkroppsmassage, massor med ljus tända i hela sovrummet, bra musik, brasan i tv:n. Efter detta ett långt bad med ljustända i hela badrummet, sen en väldigt dålig folm(tyvärr) med kvällsmat och lördagsmys.

Tog foto på vår mat innan, tänkte lägga in den på bloggen men orkar inte. det var iaf typiskt bevis på Majas-gamla liv vs Majas-nya liv, martin åt pizza och drack cocca cola, jag åt pulver-soppa(faktiskt riktigt god) och drack isvatten med citron!


(dem som känner mig kan intyga på att jag allllldrrriiig druckit vatten för 2 veckor sedan)


puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0