Nytt inlägg

kass uppdatering, jag vet. är lite allmänt tjurig just nu och idag har jag bara legat o myst i soffan tillsammans med martin o lexus, mysigt.

igår färgade cicci mitt hår. jag gjorde ansiktmask och målade naglarna. allmänt tjejig dag. på kvällen blev det förfest och sedan utgång.

igår fick jag veta en hemlis som gjorde mig riktigt glad. har gått runt hela dagen och tjatat om det. tror martin vill mörda mig om han får höra det igen...

***** och ***** ska få barn=) wiie wiie wiie, mina "första" bekanta som ska få barn. innan har det varit arbetskamrater, systrarnas vänner osv. men nu är det mina vänners tur!. verkligen hur glad som helst för deras skull. märkte det direkt när jag såg *****. (vet inte hur mycke offentligt det är och om någon som läser bloggen känner dem så är det kanske roligare för dem att berätta direkt och jag väljer därför att inte nämna namn).. i februari kommer det en liten skit. på fredag får dem veta könet!! har man varit tillsammans sen man va 15 och känt varandra sen 10 så vet man nog att han hittat rätt och kan skaffa barn tillsammans.

puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0