Jobb..

Som de flesta märkte ett tag så vart jag riktigt trött på mitt jobb och maten de erbjuder tvingar på en att betala för.

Jag är fortfarande lika trött på stället, men är betydligt possitivare som människa just nu, därför blir inte jobbet lika krävande heller, jag går dit, sköter mitt jobb och åker hem igen, varje start på dagen längtar jag tills det är slut igen, men jag har i alla fall orken att gå dit nuförtiden, alltid nått eller hur?!







Passar på att bjuda på en oroligt rolig bild på mig och systrarna, från en dålig sommardag 2009 ute på Österleen, sällskapet, sakerna vi gjorde osv kunde inte blivit bättre, men vädert, detta jävla väder!!

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

vilken härlig bild

2010-09-20 @ 21:15:41
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0