Jävla helvetes skitdag!

Förlåt för rubriken, men det är verkligen sant!

Har haft en bra dag på jobbet, verkligen. och en mysig eftermiddag med sambon och lilla-stora syster (som fick sin iphone idag!!) men gud vilken dålig dag angående bantandet.

Vart inte alls hungrig imorse så tog första shaken vid 09,30. var inte alls hungrig vid lunch heller men VÄLDIGT sugen på mat. så jag drack mig shake vid 12.00. timmarna gick och jag blev hungrigare och hungrigare, när jag kommit hem till mamma vid 16,00 för att hämta lexus tokkurrade magen. mamma bara skrattade åt mig. jag höll mig till 20.00 och åt tillsammans med M framför IDOL. nu är jag svin hungrig IGEN, mindre än 2 timmar senare... Fast är jag hungrig? jag är kanske bara sjukligt sugen på mat? jag vill tugga, på en morotstav, på en selleribit eller liknande, jag är inte alls sugen på något fett eller mycket, jag vill bara ha något att tugga på=(!!.. Bilden nedanför får ju tala för sig själv!


















Dag nr. 7 i XV = SUGIG!!!

Min cykel har dessutom pajat, tror jag ska göra mig av med den och köpa en ny, den är värdelös! men duktig som jag är ger jag inte upp mitt cyklande utan hämtar hem min systers cykel och kommer använda den tills hon kräver tillbaka den!! (klapp på axeln) detta är i tidigare fall en sak som lätt gjort att jag gett upp, men inte nya Maja inte, jag hittar inte genvägar och problem, jag hittar lösningar!!!


Nu ger jag upp och går och lägger mig!!


PS: Jag har inte gjort nått förbjudet idag även om jag hade kunnat döda för att få sätta tänderna i någonting!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw tack :) nej, jag städade för att det behövdes. sen ville jag ju ha det fint tills imorgon ;)

tack, men jag har sånna band som man lägger uppgardinen bara genom att stryka. kommer inte ihåg vad det heter, så behöver inte låna en symaskin :P



du är duktig som inte åt något ! :)

2010-09-22 @ 22:52:10
Postat av: Annelie

Kämpa på Maja!! HUr många gånger ska du "äta" om dagen? Låter sjukt lite med bara 3 ggr.

2010-09-22 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0