Ingen rubrik

förlåt, en rättelse, Sanna är givetvis SYV=) studie och yrkesvägledare, eller hur!? dumma mig, vad exakt är CYO?haha...

íallafall kommer det en ny kategori nu som heter träning/bantning, nu är sommaren slut och så även min övervikt.. nu jävlar!

jag har aldrig varit en människa som älskar att röra på mig, så det kommer nog vara svårast av allt, men att äta nyttigt är egentligen något min kropp är van vid och trivs bäst med. idag är iallfall första gången på länge som jag ska cykla. sen kommer jag cykla varje dag till och från jobbet tills vädert gör det omöjligt, för att detta ska fungera behöver jag all hjälp jag kan få. jag får inte äta/dricka onyttigt på vardagarna. jag får inte dricka alkohol. har en inplanerad fest på fredag och lördag. sen är det till halloween som gäller.



ja. som sagt, jag behöver all hjälp jag kan få..  i maj 2012 ska JAG springa/gå/ta mig runt en mil och ska förhoppningsvis ha ca 18kg mindre på kroppen. 18kg kan ses som ett orimligt mål. det var denna vikten jag hade bantat mig ner till studenten och sommaren 2006, denna vikten gjorde mig lycklig, alla kläder passade och jag mådde bra. tränade salsa 3ggr/veckan och cyklade överallt. sen fick jag körkort, började festa förmycke, dricka förmycket och åt riktigt uselt. sen har det hållt i sig så. innan gillade jag inte pizza och hamburgare och åt inte godis, folk trödde jag ogillade det  men jag mådde bara så dåligt av att äta de. tänkte bara på hur mycke onödiga kalorier jag stoppade i mig. men nu slinker det ner utan varesig tanken på hur tjock jag blit eller hur farligt det faktiskt är för kroppen. 

jag har försökt att banta och börja träna många gånger men jag ger upp så lätt. nu tjejer/killar. nu gäller det. detta är min sista chans för ett nyttigt liv. för snart ger jag upp.


önska mig lycka till!.

puss   



Nu bild:


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lycka till, du fixar det! Kram

2010-09-01 @ 12:28:01
Postat av: Jessica

Maja! jag tror på dig! bara ring om du vill ha lite sällskap på dina motionsrundor :)

2010-09-01 @ 12:30:16
Postat av: jessa

Maja! Klart du fixar det!! Då springer vi hela vårruset i maj du å jag!

2010-09-01 @ 16:40:12
URL: http://jessa.blogg.se/
Postat av: Annelie

Det fixar du utan problem!! :)

2010-09-01 @ 22:12:42
Postat av: camilla

Hej, hittade dig genom ciccis blogg och kommenterar till detta inlägget eftersom jag nästan tappade hakan när jag läste det! Du verkar ha exakt samma vikthistoria som jag har, lyckades också gå ner rung 15-20 kg innan studenten 2006 och sedan gick det bara upp upp upp. Nu fyra år senare längtar jag bara efter att få känna mig smal igen och nyår är mitt mål. Så jag tänker fortsätta läsa din blogg och hoppas på att bli inspirerad av dina inlägg, och kanske du finner någon inspiration hos mig:} Kram på dig

2010-09-14 @ 12:42:03
URL: http://jensencamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0