Hej Hej

Hej bloggfolk!

Idag är det FREEEDDDAAAGGG!!, hur gytt är inte det? dock jobbar jag kväll och kan inte använda min fredag så som önskat, men gud va skönt med fredag ändå! imorgon ska martin och jag fira att vi varit tillsammans i 2½ år på måndag... jag undrar vad han hittat på... han har nämligen fått i uppdrag att fixa en överraskning till mig eftersom jag alltid stått för sånt annars...

Ska försöka hinna förbi .........affären innan jag börjar jobba,ska köpa ett ........... till martin tänkte jag..

(Han läääser ju min blogg, då kan jag ju inte skriva ut vad han ska få heller;)).


.....

I söndag tänkte jag försöka ta mig till skogen eller stranden med lillskiten, känner verkligen att jag försummat henne nu denna veckan, dåligt väder och annan prioritet helt enkelt. (hon har fortfarade fått det som hon behöver för att överleva dagarna, men ni vet det där lilla extra.)...

Just det, idag ska hon dessutom till Esther för att trimmas.... hon va så fin sist hon kom därifrån, hoppas jag blir lika nöjd denna gången, men det tror jag allt!


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0