Gårdagen

Hej vänner.

Idag vaknade jag upp på fel sida. grät mig till sömns igår för att jag vart så hungrig. att äta pulver 3 ggr om dagen är inget massor och igår hade jag verkligen behövt massor med mat, nyttig eller onyttig hade inte spelat någon roll, men jag åt inte och det är jag väldigt glad över idag.

Imorse när jag skulle cykla upptänkte jag punka på bakdäcket, herregud, det är verkligen inte meningen att jag ska cykla!!

Sitter på jobbet nu och "äter" min frukost. Snart ska jag ut och jobba igen, så får sluta skriva nu.

Tyvärr kommer det nog att vara dåligt med uppdatering idag, ska skynda mig ut med lexus och duscha/sminka mig efter jobbet, sen ska jag hem till min älskade vän Cicci och ha taco-kväll(de ska äta taco, jag ska äta soppa!!) och se IDOL, ska bli väldigt mysigt, sista gången för Lexus i lägenheten utan Isa



kramis

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Nej inte så gööör gammal men ändå gammal haha..jag är 26. Fick första vid 18 års ålder. oroa dig inte man växer med rollen. du kommer bli en toppen mamma det kan jag lova, när den dagen väl kommer =)

2010-09-23 @ 20:49:26
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0