Extravaganza

Hej! Först vill jag börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering. men mina dagar har varit fyllda till MAX!
Nu kommer en uppdatering iallafall, den som väntar på något gott!

Dag 14 på XV, dessa två veckorna har gått förvånansvärt bra tycker jag. jag är vädligt mycket piggare på att göra saker, känner mig inte alls lika innestängd i min kropp mer. går ut långa rundor med Lexus osv. dock är jag även mycket tröttare än vanligt, eller jag är piggare, men jag håller bara kortare tider, men det är ju kanske inte så konstigt när jag bara äte 3 ggr om dagen?!. I tordags och lördags var jag bjuden på middag, i torsdags serverades både min favvo-mat (tacos) och min favvo efterrätt (chockladkaka) men jag klarade kvällen utan att äta mer än min soppa. i lördags vart vi 20 personer på släktmiddag hos sambons släkt, men det gick faktiskt bra det också. ingen mat här heller, dock en massa vänliga och intresserade personer som "var tvugna att fråga" varför jag åt soppa. men bara kommentarer om hur duktig jag vart och det kändes som en seger bara det.

första 3 dagarna bestod utav frossa, yrsel och dåligt - tålamod. men detta gick snabbt över och dagarna rullade på. sen kom dag 8 som vart riktigt jobbig, grät mig till sömns för att jag saknade någonting att tugga på, mådde allmänt dåligt och hatade mig själv för att jag blivit så tjock. vaknade dag 10 och kände mig mest patetisk för att jag mått så dåligt dagen innan, på det igen bara. (hade dock inte fallit för frestelsen och ätit). dagarna gick och det blev söndag = dag 12. Vaknade på morgonen, hade sovit 10 timmar, hade riktigt ont i huvudet, frossa, yrsel och trodde jag var påväg att bli riktigt sjuk. lade mig under filten på soffan och kollade veckans idol-maraton. stack till mamma på kvällen och insåg att jag blivit betydligt bättre, antagligen en svacka från bantningen!. dagarna fram tills dag har gått bra. en stor fördel med detta är att man slipper laga och välja mat på kvällarna, något vi i vanliga fall tycker är riktigt jobbigt (speciellt med tanke på att jag inte äter kött och martin inte äter veggo.mat).   

Imorgon är det vägning, undrans hur mycket jag gått ner? (enligt mammas våg 4kg), jag lovar att meddela er imorgon eller på torsdag. dessutom ska vi gjort vår läxa, så den måste jag göra idag (tur att man är ledig).


Tänker på dig idag min vän! Lycka till. Jag håller alla tummar och tår för dig. kramis    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0