....

Jag är så övernyfiken, på fredag hämtar cicci och joel hem sin nya familjmedlem, en liten kattflicka på 12veckor. undrar så hur det kommer bli med Lexus och henne, men hoppas givetvis på det bästa. 

Nu har vi fått upp gardiner i halvan och köket (likadana fast i köket har vi valt att bara ha på ena sidan), gardinstängerna i vardagsrummet är också på plats fast gardinerna är inte färdiga, lägenheten känns så himla ombonad, riktigt härligt!.

Nej god vänner en överraskning kanske???



- 2 kg, dag 5 är över och jag säger GOD NATT!!

P.S Jag vet att jag inte skulle väga mig från nästa onsdag, men jag kunde inte låta bli=).

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så duktigt Maja! 2 kg på 5 dagar!! Men väg dig nu inte förrän du ska, det blir roligare då!! Och dessutom mer! Så du får allt hålla dig! Stor kram till dig!

2010-09-20 @ 08:16:38
Postat av: FLOOSAN

hittade in via en kommentar. Va duktig du, bra kämpat

2010-09-20 @ 08:47:45
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: camilla

Grattis till viktnedgången:D

2010-09-20 @ 09:59:24
URL: http://jensencamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0