dag 5

Nu är snart dag 5 över... hur mår jag då? jodå, jag mår bättre än på väldigt länge, jag har tagit tag i mitt liv och det känns så jävla rätt. det handlar inte alltid om att förändra något runt om en, ibland handlar det om att förändra sig själv.

idag tog m med mig på äventyr ute på österleen, mycket mysigt att bara umgås han och jag, en hel dag. påvägen hem körde vi förbi dalby och passade på att hälsa på svärisarna. hade en lång diskussion om en sak som upprör mig, politik och lite allt möjligt. imorgon kommer stanly över och hjälper m att sätta upp våra gardinstänger, jippie, äntligen!!

Just nu sitter jag med hörlurarna på i datorrummet, M har en överraskning på g och jag får inget höra och inget se... jag e sååå spänd:)


Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0