Dag 3

Dag 3 avklarad, alla shakesen druckna på offentliga ställen och det va absolut inga problem.

har haft en aktiv dag med tidigt morgonmöte, shopping på stan och sedan jobb 15-23. tack underbara mamma som ställde upp som hundvakt. jag jöpte en jättefin väska från Zara och ett par skiiiitsnygga skor/boots från dinsko. hade inga pengar egentligen men jag behöver ett par höstskor(kan ju inte gå i mina björnborg tygskor hela hösten och frysa) och väskan va sååå söt.

Idag har varit den bästa dagen av alla 3... dock fick jag en svacka vid halv 1-1, men tror det berodde på att jag egentligen borde "ätit lunch" då, men efter att jag druckit lite vatten gick den snabbt över.

imorgon är det dag 4... sen är det 3 dagar kvar. sen är 1 vecka avklarad, i will make it.


Nu ska jag faktiskt kyrpa ner till en redan sovande sambo + hund.


Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0