Dag 2

Är ganska precis mitt i dag två. fortfarande inte hungrig, men yr. dagen har gått förvånansvärt bra. trodde jag skulle vara betydligt mer gnällig än jag är. ikväll ska jag mäta mig. urk jag vill INTE. men jag måste. längtar efter att kunna lägga ut alla siffror här. men som tidigare sagt så skämms jag förmycket nu. något jag har probölem med är att dricka allt detta vatten, ska dricka mellan 2-3 liter om dagen, hade jag fått bestämma hade jag inte druckit mer idag, har enbart druckit 1 liter, så jag måste...

Nu är det snart dags för gruppmöte, ska bli spännande.

Imorgon ska jag på möte med jobbet kl. 9, mamma kidnappar hunden från halv 9, perfekt. sen efter mötet tänkte jag träna, sen gå lite i stan, för att sedan jobba kl. 15-23. blir jobbigt med maten, måste äta alla mål hemifrån, och min shaker fungerar inte som den ska, det blir väldigt stora, äckliga klumpar i maten, urk!

Kanske kommer inom bloggen ikväll och skriver om något helt annat, har blivit vädligt mycket bantning sen jag kom tillbaka!

Kramis


Kommentarer
Postat av: Sanna

Strångt säger jag bara. Jag har provat något likvärdigt och tyckte det var hemskt. Frös som tusan och hade jätteont i magen. Hoppas dock det kommer bättre för dig! :) Kram

2010-09-15 @ 19:11:23
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Du e så duktig Maja! Detta fixar du!! OCh du, du ska inte skämmas över dig själv! Tänk att du verkligen försöker göra något bra för dig själv! Och även om du inte skulle lyckas (men det gör du) så ska du ändå vara stolt över den du är! Du är härliga goa Maja!! :)

2010-09-15 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0