Back in track

Hej alla,
saknat mig? jag har iallafall saknat att skriva av mig här. men det har funnits så mycket ångest och så lite glädje att dela med mig av, så jag gjorde ett beslut om att inte skriva här. finns risk för att jag skrivit förmycket och sårat folk då, och sånt orkar jag INTE med.

Dagarna har bara passerat förbi. mestadels har jag varit på jobbet. eller ute och gått med min älskade lexus.

Igår va vi på den nyöppnade butiken homezone. herregud, vilket skämt. möblerna va inslängda lite här och var. mitt i alla möbler sålde de barnsaker och sen porslin och andra inredningsprylar. dessutom fanns det säkert 100 säljare och max 10 kunder... nej dit ska jag aldrig igen. besviken med stort B.

om ca 1½ timme ska jag ta cykeln i ösregnet och köra ner i limhamn. ska ha ett viktigt möte. efter det mötet börjar första timmarna i mitt nya. smalare, hälsosammare liv.

Jag ska banta med hjälp utav .

Detta kostar mig skjortan. kommer att vara konstant hungrig de första 2 veckorna. men jag hoppas verkligen att det är värt alla möda.

I´m not telling your it´s going to be easy, i´m telling you it´s going to be worth it.


idag vaknade jag upp glad. det var länge sen. tror jag är påväg åt rätt håll=)


kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0