Hej bloggen

Hej bloggen,

Idag är det en dålig dag. har min "period", är svin förkyld OCH bantar... fy fan va det är synd om mig. och inte får jag äta godis eller dricka läsk heller =(.

Fast när jag sitter här och tänker efter, så har många tidigare "helt okej"-dagar varit sämre än vad en dålig dag är idag, för jag har ett helt annat sätt att leva mitt liv, för jag LEVEER det. jag låter inte bara dagarna passera längre!!!

Om exakt 11-12 månader ligger jag på stranden i Thailand. Min älskade kompis och hennes roomisar ska flytta dit och jag har bestämt mig för att spara pengar, ta 1 månads tjänstledigt och komma ner. underbart va?? nu är allt väldigt nytt och väldigt naivt inplanerat, men jag ska verkligen spara pengar så att jag har möjlighet att uppfylla detta. men först är det en ny cykel och en svart peak-jacka som gäller!!



På ett sån här mysigt uteservring sitter jag antagligen sent en kväll om ett år och avnjuter en riktigt god sallad och ett glas vitt vin.

(Martin sitter och äter och har inte ens frågat mig om inte jag ska göra min mat, ibland blir jag galen!!!)

Skulle ut och fota miljön med Cicci igår, blev 3 bilder, på Lexus, Mamma och Cicci, inte en enda på miljön!.

Jag har väldigt länge varit inne på att köpa en riktigt snygg och skitsnygg väska. den ska vara svart, rymlig(inte för stor) och så ska man kunna ha en över axeln. Några förslag??








Kommentarer
Postat av: Cicci

Kolla på asos.com :) där finns saker du inte hittar i Sverige. Både billiga och dyra. Frakten kostar 60kr och eftersom dom skickar från England så blir det ingen tull :)

2010-10-05 @ 22:58:33
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0