Och hur tänkte Skånetrafiken då!?

Jag hatar verkligen att åka buss, änå gör jag det varje dag istället för att cykla..

Efter jobbet skulle jag som vanligt ta bussen hem, kommer till hållplatsen 15.25, inser att jag PRECIS missat en buss, great!. Väntar 10 min till nästa, den kommer inte (nu e vi ca 10 arga blivande resenärer), väntar ytterliggare 10 min på nästa buss, när tror ni den kommer? Jo, 6 min sent, o vet ni va vi alla ca 30 resenärer inser då? det är en LITEN buss.. som dessutom är packad redan... blir SÅ trött. detta är andra gången på mindre än 1 månad som Skånetrafiken förstört min dag... Förra gången vill jag inte ens prata om, blir förbannad bara jag tänker på de!

- Hade en dålig dag på jobbet och va alldeles för trött för att ens orka tycka det va roligt!!


MEN igår mina vänner, det va en underbar kväll!!


Sallad i(på?!) Västrahamnen, med Älsk, Joel, Cicci o Lexus. sen "picknick" på vår ballkong med Mousserande vin o jordgubbar, se bara vilken härlig bild som cicci(www.ciccidahlgren.blogg.se ) lagt upp =)


Sen fick jag träffat min underbara vän Emma Danielsson igår också, dock kom hon så sent att jag redan halvsov, måste varit väldans asocial, men hoppas hon fick ut något av att kört alla de milen iallafall=)


Helgen är planerad nu också, suuuuper bra=)

På fredag ska vi (som vanligt) umgås med C o J, vi ska grilla på deras gård, Ciccis föräldrar kommer ner från Kalmar och ska umgås med dem under helgen, så fick vi va med=)

Har köpt Hallomi, nått kött till M, tsatsiki samt potatisklyftor till mat, sen har jah köpt Ostbricka med 5 olika sorters ost, kex, vindruvor, päron och rödvin till typ efterrätt (man måste ju göra ett gott inflytande;))... Cicci ska göra förrätt, hon snackade om kallrökt lax och ädelost, låter riktigt spännande i mina öron, Martin ville typ mest kräka tror jag=) tihih (sorry cicci). 


Nu ska vi(jag o Martin*host* Jag lär bara titta på *host* fixa med min bloggs utseende, jippie=)).






Bilden är från en kväll vi grillade på deras gård i början utan sommaren!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att du har en blogg. Kommer helt klart titta in lite då och då. Kram

2010-06-30 @ 19:26:45
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.com/
Postat av: cicci

hej rött ansikte på mig ! :P

ja, men jag åt en jättegod förrätt en gång med kallrökt lax tror jag det va (tänk gravlax utan kryddorna) som var som små knyten med ädelostkräm i. sen ruccolasallad till det. det var så sjukt gott ! tyckte först det lät jätteskumt men det var verkligen jättegott ! :) smakerna gifte sig i munnen ;) och det är lugnt. vi fixar något annat till han och joel !

2010-06-30 @ 20:59:56
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0