En helt vanligt, underbart solig dag=)



Hej Sötisar =)

Har precis kommit hem, är riktigt trött efter en jobbig dag på jobbet. Va hos läkaren efter jobb på besiktning, gick över förväntan och fick ett riktigt svar på varför jag har ont i örat, skööönt!

Hann med en liten shoppingrunda inne på Kicks också innan läkarbesöket, köpte en hel del småsaker, bla en Parfym, Kate Moss summertime, REA 100.-, perfekt eftersom jag behövde en till, dessutom va den bara på 30Ml, så man hinner kanske inte tröttna, vilket jag alltid annars gör!

Nu ringde Joel och frågade om jag o martin(och lexus) ville följa med honom o Cicci för att äta en sallad i Västra Hamnen, har lite här hemma och göra, men vem kan tacka nej till ett sånt erbjudande i denna värmen?!?!?! INTE VI INTE=)

Blev erbjudna att följa med till Lisseberg över dagen/kvällen på lördag, överväger starkt att följa med (jag o massa Mc-folk;))..


Nu kallar badrummet för en uppfräschning, sen tutar Joels bil nedanför


Puss o Kram




Bilden på systrarna kanske inte tycks passa in, men la upp den bara för att jag haft en dålig magkänsla hela dagen och saknat dem!!

Kommentarer
Postat av: nuski

saknar dej med!!!!! puss

2010-06-30 @ 00:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0