Svettig som ett djur

.. för smart som jag är åkte jag tillsammans med Martin till MCBoden för att kolla in hoj-kläder.. Provade, provade och provade, fick bli en skön skinnjacka tillsammans med ett par jeans(svarta) samt handskar, buff(små snusnäsduk som e hel liksom) och hänglsen.

Snart ska vi (om närare bestämt en minut) göra oss iordning för att spendera kvällen tsm med www.ciccidahlgen.blogg.se, joel och ciccis föräldrar som är på besök i Malmö. Blev väldigt sent ikväll tackvare (på grund av) att de i Kalmar tycker att man kan låna ut släpvagnar utav blinkers, detta tyckte INTE Ciccis pappa som slet och letade efter ett stort med blinkers i över 2 timmar(stackaren) vilket är tur för mig en stund om min plånbok;)


NU måååste jag gå


puss o kram

 PS Ytteliggare ett bråk med Skånetrafikens personal idag, detta pga att kärringjävlen bad mig skynda mig trotts det faktum att det va HON som va sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0