Solat

Hej alla!!

Har precis kommit in från mamma o pappas trädgård. När jag kom ut från jobbet möttes jag utav världens största sol, så jag åkte direkt hem till mamma, slängde av mig kläderna, på med en bikini och hällde mig i solstolen, sov en stund. Efter det blev det invigning utav den nya poolen för mig del, den va DJUP!!! gick över brösten på mig, wow.


Längtar tills imorgon efter arbetsintervjun, just nu är jag bara nervös!!!
- Kom INTE in i skolan så de planerna får jag lägga på hyllan en termin till :'(



Nu ska vi snart käka här sen blir der hem och sätta upp gardiner, om vi nu inte skjuter upp det ytterliggare;)

kisses

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men berätta, vad för arbetsintervju?

2010-07-01 @ 18:22:26
Postat av: cicci

blev du något brun då ? :)

tråkigt att du inte kom in.. :( men lycka till imorgon ! :)

2010-07-01 @ 21:09:22
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/
Postat av: Sanna

Trist med skolan men kul med intervju. Vad är det för jobb? Kram

2010-07-02 @ 08:52:46
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.com/
Postat av: anna

meeeeeeeeeeen det vet du ju inte...om du kom in i skolan lr ej........du ah kollat fel, man får int eveta förrän i mitten av juli...o o, du inte kommer in så har du ju fler chanser tack vare andra intagningsbeskedet :)

2010-07-03 @ 01:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0