Helgen

Förlåt för min otroligt dåliga(obefintliga) uppdatering de sista dagarna.. Har inte funnits tid till inne-sittande och allra minst dator-sittande..

Fredags va riktigt mysig kväll med förrätt, grillat och sedan en stor ostbricka, allt var helt perfekt! Ciccis föräldrar va ju nere i Malmö, riktigt sånna mysföräldrar!!

I lördags steg vi upp tidigt och Martin körde vår SÖNDRIGA SKIT bil till Ronneby, väl där mötte vi upp hans föräldrar och åkte tillsammans med dem och köpte Martins Hoj(bilder kommer när jag hittat min kamera-sladd) sen mös vi på Ronneby camping och sen fick JAG köra alla de milen med med den SÖNDRIGA!! biljäveln (hatar den!!)... DUKTIG JAG E VA?!?!

På söndagen sov vi LÄNGE, sen åkte vi hem till MOP och va där hela dagen, solade och badade i deras varma(Skitkalla) pool


Nu ska jag duscha sen till jobbet=(

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0