Tidig lunch/sen frukost

Hej, sitter och äter pasta med tomatsås. ska snart till jobbet, vill verkligen inte. det är som mest ångest att gå dit första dagen efter en ledig dag. sen kommer man in i det och förblir död tills man är ledig igen liksom. helgen som kommer ska jag vara hel ledig enligt min chef, men jag jobbar till 22.30 på fredag, så anser mig verkligen inte helt ledig, helt ledig är jag bara 1 helg/sex veckor, sjukt drygt!. 

Ska gå in på ams.se och kolla nya jobb nu, måste bara ha hjälp med att göra ett fint CV innan jag kan söka något.

Nu kallnar pastan


Puss 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Säg till om du behöver hjälp med CV! Kram

2010-08-31 @ 13:34:39
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Usch, det låter inte kul att jobba så mycket helger!! Såg en kopia av ett schema för rätt längesen, men där var också mycket helger! HAr ni så mycket helger nu?? TYckte det var mycket helger innan med, men verkar värre nu!

2010-08-31 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0