På jobbet

Står på jobbet nu medans ni andra sover! Hoppas denna dagen går i speedyfart, ska nämligen ha middag för svärisarna + mop ikväll, ska faktiskt bli riktigt kul!. Har längtat efter att få visa mamma så fint det blev i sovrummet och vardagsrummet. Svärisarna har jag inte träffat på över en månad så det ska bli riktigt mysigt att träffa dem också. Ska bjuda på kyckling med Pestosås och ris. Till mamma och mig blir det lax med pestosås, till mig ris och mamma couscous, allergi och veggomat vettni;). Till efterrätt blir det gino, världens godaste! Hoppas de blir nöjda med maten, det är ju trotts allt världens sämsta kock som serverar den.

Igår va vi på festivalen en snabbis, först åt vi (jag o c tog texmex tallrik och killarna tog kycking med limesås från lousiana). lexus va först ensam hemma 1 timme sen kom mina systrar och hämtade henne, tack för det! C och jag köpte varsin poncho (kommer bild), den kommer jag LEVA i. Under nu på hösten kommer jag ha den med lite kläder under och i vinter med min skitsnygga skinnjacka under, såååå fint=), hel nöjd!.


Ska bara spara detta inlägget så att det inte försvinner, sen ska jag härma Cicci med att skriva en lista om saker ni inte visste om mig=)

Kram så länge!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0