Mitt jobb dödar mig!

Hej alla.

Mitt jobb tar död på mig, seriöst alltså. är helt slut när jag kommer hem, måste sova lovar att jag hade  stupat om jag inte sovit. Sammasak varje dag sen semestern, vi e BIG TIME underbannade, detta tycker alla utan cheferna. dessutom suger maten och man får ingen som helst energi av den. PUST!

Idag efter jobbet hämtade jag som vanligt Lex hos mamma, skulle bara prata med mamma en stund, men somnade bara jag satte mig i soffan. Vaknade, gick en runda med Lex, avslutade rundan med att träna henne på vår gård. Hade henne lös och det sprang runt massa fåglar på gården. gick jättebra i ca 10 min, sen tog viljan över träningen och hon reste sig upp dock lyssnade hon på min tillsägelse och la sig lika fort, hon fick ligga kvar i ca 3 min (för att fullfölja övningen) sen gick vi upp i lägenheten och busade massor istället. 

Lex har fått 2 långa rundor, träning att vara ensam och massa bus idag, alltså en toppen dag som hund=).

Här är lexus nya favvoleksak (inhandlad på gekås för typ 20.-, varför köpte jag inte fler?!)



(givetvis en groda!!)

Här leker vi med den;




Just de, det är ingen riktig tatuering, nej jag vågar inte gör där. Det är en fejt för 50kr från Malmö Festivalen...


Snart kommer Cicci hit och jag vill hinna plocka undan i lägenheten(typ bädda eftersom vi har så fint nuförtiden) och äta så får väl dra mig själv från datorn!


Kisses


   

Kommentarer
Postat av: jessa

maten har jag hört mycket om, å inget har varit bra! tur jag kommer tillbaka snart! ;) Kram

2010-09-01 @ 11:04:29
URL: http://jessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0