Mer SOVRUM!

Hej gott folk!
Vaknade för ca 10 min sen i min nya säng! (nej inte nya säng men nya SÄNG!).

Känns verkligen som vi har ett sovrum nu och inte bara en säng i ett rum. Ska ta foto en dag, men nu har jag lite bråttom för vi ska till tippen och sen börjar jag jobba 14.00.

Det blev iallafall denna sängen, dessa sängborden och lampor som jag inte hittar=(:


Sen sedan innan har vi ju denna byrån längst med ena sidan:


Sen har ju längst andra sidan en jättestor vit garderob som gamla ägaren lämnade kvar, nu hela sovrummet går i vitt och jag ÄLSKAR det!!

Sen får vi ju inte glömma vår väggfasta 37 tums tv längst med fotkanten!!!


Så igår när vi varit på IKEA och sen med hjälp av Anna konkat upp alla kartonger på 3:e våningen så va det dags för mig att jobba, så trodde inte det skulle bli något möbelbygge, men fel hade jag!

Stanly (Martins pappa) hade kommit och tillsammans gjorde dom klart sovrummet och skulle sätta upp badrumsskåpet som vi också köpte, men då gick batterierna i borrmaskinen slut och Martin hade ingen laddare... PUST och STÖN!! men det ska han göra klart idag hoppas jag!!


Nu TIPPEN!!


Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhh nu inredning då går Sanna igång. Låter som det blev superfint! Kram

2010-08-21 @ 13:39:30
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0