JAG ÄR KÄR!!!

I Band of horses...Helt enkelt!

Har så in i norden ont i foten idag... en kullersten fattades på gågatan, och där skulle tvunget JAG trampa.. blev att sticka in om sjukvårdstältet och binda de. Känns inte bättre idag men jag antar att det är för att jag stått på den i 8 timmar på jobbet idag. Stukning gör ont, stackars lilla mig!




Såhär fin vart jag när
jag kommit hem från
festivalen igår!!


Igår gjorde jag också min tatuering på armen:


Fin va?


Vi var alltså inne på festivalen igår, tyvärr hade båda banden riktigt dåligt ljud, snackade med en kollega idag som kan lite mer om band och ljud än jag, och han sa att Johnossis ljud sög men att BOH hade bra ljud, så antar att vi stog dåligt till det då.... vilket gjorde hela saken ännu värre!!

Lyssna på Older med Band of Horses, helt underbar låt (som alla andra, har fått 3 favorit låtar på en timmes konsert). Denna ska dock spelas på min begravning om jag dör ung!

Nu ska foten upp i högläge och jag ner i soffläge, önskar jag haft en laptop, då kunde ni fått joina mig i soffan=)

pussen


PS, visst blev bloggen fin när Cicci gjort om den? Me LOVE=)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Amen Maja, hur lyckas du alltid skada dig? Hoppas foten är bättre. Kul att du bloggar så ofta nu! I like! Kram

2010-08-26 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0