Ingen rubrik

Igår va det en väldigt trevlig kväll i goda vänners lag. idag börjar allvaret för mig och sambon, han cyklade till joel imorse och jag ska lämna in min cykel idag. sitter och trycker i mig havregrynsgröt, intalar mig hela tiden om hur nyttigt det är,inte fan är det gott iallafall!. tvätten ligger i maskinerna och långrundan med hunden är avklarad. kvar på dagens att göra lista är, fullfölja tvättningen, hälsa på farfar, laga mat på kycklingen som blev över sen helgen och myrorna med cicci. ska hitta kläder till festen. planerade hela kvällen igår och avslutade det hela med att se filmen för insperation!

Nu kallar tvätten!

Kramis 

Kommentarer
Postat av: cicci

hej sötnos, du har fått ett award av mig ! :)

2010-08-30 @ 14:38:59
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0