IKEA!!

Yeeehhhaaa. Äntligen har jag vaknat till liv från de döda (känns faktiskt så)!!!

Vad ska ni söta människor göra idag då? Jag ska till IKEA!! Sen ska jag hem till MOP(Mamma och Pappa) och äta Paj och dricka mousserande vin för att fira att min älskade syster fått jobb som audionom, det bästa med detta jobbet är att hon kan kombinera sina tider så hon kan plugga klart sitt sista år!
Än en gäng GRATTIS Nuski!

Jag tänkte skriva ihopa ett utdrag från när Lexus träffade Gabriella (hon som talar med hundar), finns det något intresse för detta?! Tack Janni för tipset!!

(Gud va jag börjar lära mig mycket om hur blogg.se fungerar nu!!! thihi

Här kommer en bild på min älskade Vovve, håll tillgodo!


Denna lilla tösen va ensam hemma 15 - 20 minuter igår utan att säga
ett ljud när vi kom hem, alla ni som känner oss vet ju vilket problem
detta är för oss alla!




Kisses

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad bra att du börjat skriva igen! âlskar att läsa bloggar! Så skriv skriv skriv! KRAM

2010-08-19 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0