Expedit

Helloj,

Dagens tripp till IKEA gav resultat så som lådor till Expedithyllan vi nydligen köpt till vardagsrummet, skåp till samma hylla, täcke och kuddar till bäddsoffan (så nu kan vi ta emot natta-gäster utan att det känns som ett besvär), nya vardags-glas och ett kakfat i 3 våningar som jag ska ha på byrån i sovrummet med smycken på.

Imorgon ska jag dit igen, denna gången ska jag dra med mig M. Efter imorgon ska vi verkligen ha bestämt oss angående sängstomme, väljer mellan 4 st och M får de sista, avgörande rösten. Nu vill jag verkligen ha den och sängbord köpa, sen upp med gardinerna så känns det som lägenheten är klar, sen är det bara "finliret" kvar, men det kan ju gärna ta ÅR innan det känns riktigt färdigt liksom!.


Dessa sängarna väljer vi mellan förresten:

Hemnes vit

Aspelund 

Birkeland

Brimnes
Brimnes ska vi såfall ha sänggavel också till, men utan förvaringen som man praktiskt kan ta bort!


Nu en sista runda med Lex sen är det boms i sängen som gäller!

God natt kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0