10 saker ni inte visste om mig

  • Utbildad kock, men bränner pasta
  • Älskar grodor. har en riktigt fetisch på detta som jag överfört till min hund.
  • Har riktig fobi mot navlar, detta är verkligen det äckligaste som finns, förstår verkligen inte varför vi tvunget måste ha dem...
  • Är enbart 155 cm lång.
  • Äter inte kött eller kyckling
  • Är allergisk mot det mesta så som: de flesta tvättmedel, citrusfrukter(fast det äter jag ändå:P), jordnötter, laktos.. you name it.
  • Är yngst av 3 systrar
  • Heter Maja Cornelia Elisabeth Lindstrand
  • Är född Svensson
  • Är sämst på sånt här!!


Hahaha Puss och Kram, nu börjar mina tyskar checka ut!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Du snodde min ide! ;)

2010-08-29 @ 01:10:11
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0